Засідання колегії райдержадміністрації

23.02.2024

Сьогодні під головуванням голови Коломийської районної державної адміністрації Любомира Глушкова, відповідно до перспективного плану роботи, відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації з запланованих питань. У засіданні колегії взяли участь члени колегії, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та керівники підприємств, установ, організацій району.

Про функціонування Пунктів незламності в Коломийському районі доповів начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи райдержадміністрації Андрій Витвицький. З його слів в районі утворено 99 стаціонарних та 1 мобільний Пункт, які забезпечені всім необхідним. Організовано у Пунктах незламності надання послуг населенню відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України.

Про соціальний захист сімей з дітьми відповідно до Законів України в галузі соціального забезпечення присутніх проінформувала заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ірина Камінська. Всі гарантовані державою соціальні виплати профінансовані у 2023 році в повному обсязі. Загалом на Коломийщині різні види державних соціальних виплат отримали 15630 осіб на суму 44,7 млн гривень. Для якісного надання соціальної підтримки населенню, особливо сім’ям з дітьми управлінням забезпечена тісна взаємодія з органами місцевого самоврядування та центрами надання адміністративних послуг.

Завідувач сектору роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації Марія Прокопів доповіла про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2023 році. У минулому році райдержадміністрацією розглянуто 809 звернень громадян, 33% з них – питання соціального захисту, 6% – питання освіти, 6% – питання комунального та дорожнього господарства, 5% – питання екології та природніх ресурсів. Робота зі зверненнями громадян в Коломийській райдержадміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

Заслухавши доповідачів та обговоривши питання, члени колегії прийняли відповідні рішення.

Поділитися: