Телефон “гарячої” телефонної лінії – 4-74-28
Положення
про “гарячу” телефонну лінію
районної державної адміністрації
1. “Гаряча” телефонна лінія районної державної адміністрації створена відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою оперативного реагування на звернення жителів району, вирішення їх пропозицій, заяв і скарг.
2. У своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2012р. №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр АРК, області,м.Києва і м. Севастополя», іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
3. Прийом телефонних дзвінків на «гарячу» телефонну лінію проводиться головним спеціалістом з питань звернень громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації в робочі дні з 8.00 до 17.15 год, в п’ятницю – з 8.00 до 16.00 год за телефоном 4-74-28.
4. Усі звернення громадян, що надійшли на “гарячу” телефонну лінію, реєструються у день їх надходження у журналі реєстрації звернень громадян та заповнюється реєстраційна картка відповідної форми (зразок додається).
Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли через “гарячу” телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.
5. Звернення, в яких порушено питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно.
6. Звернення, що потребують більш детального вивчення, виділення коштів, матеріальних та людських ресурсів, розглядаються у тому ж порядку, що й письмове звернення (або звернення, висловлене на особистому прийомі громадян) відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.
7. Загальний відділ апарату районної державної адміністрації:
- здійснює контроль за реєстрацією та проходженням звернень, дотриманням строків їх розгляду;
- співпрацює із засобами масової інформації з питань діяльності “гарячої” телефонної лінії;
- готує аналітичні матеріали з питань роботи “гарячої” телефонної лінії;
- у разі виникнення надзвичайних ситуацій, відповідно до Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 119 від 22.04.2003р., невідкладно інформує про це керівництво районної державної адміністрації.