Національний координаційний центр кібербезпеки при РНБО України за підтримки Державного департаменту США і Фонду цивільних досліджень та розвитку США 27-28 липня 2023 року провів тренінг для комунікаційників державного сектору Cyber Communications Workshop: комунікації для посилення національної кіберстійкості.
Cyber Communications Workshop спрямований на підвищення рівня професійних навичок комунікаційників державного сектору. У заході у фоматі офлайн взяли участь понад 50 представників суб’єктів кібербезпеки України, міністерств, державних установ та об’єктів критичної інфраструктури. Також до навчань долучилися понад 100 представників пресслужб обласних військових адміністрацій, міських адміністрацій та громад з усіх регіонів України.
«Комунікації та інформаційна безпека стали необхідною складовою діяльності державного сектору. Особливо зараз, коли рф веде війну проти України одночасно в фізичному, інформаційному та кіберпросторі. Cyber Communications Workshop став важливим кроком для підвищення рівня професіоналізму у сфері кібербезпеки та комунікацій, що має безпосередній вплив на національну кіберстійкість. Упевнена, що ці знання і навички будуть використані на практиці та забезпечать надійну протидію кіберзагрозам та дезінформації», – зазначила керівник служби з питань інформаційної безпеки та кібербезпеки Апарату РНБО України, секретар НКЦК Наталія Ткачук.
Під час заходу проведено лекції та семінари з практичними завданнями від представників Служби безпеки України, Міністерства цифрової трансформації України, Центру протидії дезінформації, OSINT-спільноти Molfar, агенції комунікацій Perfect PR, Українського Католицького Університету, медіа AIN та компанії з кібербезпеки 10 Guards. З-поміж головних тем:
кібергігієна та комунікація кіберінцидентів;
фактчекінг та протидія дезінформації: навчання методам перевірки достовірності інформації та захисту від поширення фейкових новин;
кити репутаційних та антикризових комунікацій під час війни – операційні підходи для комунікаційників;
принципи людяної комунікації;
як правильно побудувати співпрацю з медіа, щоб зробити її максимально ефективною.