Чергове засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України

05.10.2023

4 жовтня відбулося обласне засідання членів Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України на Житомирщині.

За дорученням керівника Офісу Президента Андрія Єрмака участь у заході взяв заступник керівника Офісу Глави Держави, Виконавчий секретар Президії Конгресу Олексій Кулеба.

“Наша мета – створити умови для постійної комунікації громад з центральною владою, чути кожен голос від представників місцевого самоврядування та разом оперативно вирішувати проблемні питання. Єдність, взаємна довіра та усвідомлена відповідальність перед Державою в умовах війни – це і є той внесок у Велику Перемогу, який Конгрес здатен культивувати, розвивати та максимально масштабувати”, – звернувся до учасників засідання Олексій Кулеба.

Новий формат розширених обласних засідань, які уже відбулися у 9-ти регіонах України, цього року стали майданчиком для обʼєднання представників центральної влади, обласних, районних військових адміністрацій, представників громад, місцевого врядування, правоохоронців, Сил оборони, міжнародних партнерів навколо важливих питань та викликів конкретного регіону.

Серед запрошених учасників також міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна, міністр охорони здоров’я України Віктор Ляшко, міністр соціальної політики Ірина Жолнович.

Міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна представила учасникам засідання нову державну ветеранську політику, яка охоплює створення належної інфраструктури, економічну активність та реабілітацію ветеранів, доступне житло та доступність державних послуг.

Віктор Ляшко, міністр охорони здоровʼя, проінформував учасників засідання Конгресу про стан мережі медичних закладів, можливостей реабілітації військових та розповів про плани щодо розширення і розвитку медичної галузі.

Також порушили також тему безпеки освітнього процесу в умовах повномасштабної війни, інвестиційного розвиток прикордонної Житомирщини, розглянули питання доступності і надання публічних послуг у громадах області.

Поділитися: