Понад 90 тисяч звернень адресували українці минулого року до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів

17.06.2013

Сьогодні в облдержадміністрації відбулася нарада за участю голови Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергія Орєхова з актуальних питань захисту прав споживачів та впровадження проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Зазначалося: у минулому році в Державну інспекцію з питань захисту прав споживачів надійшло понад 90 тисяч звернень, 88% від їх загальної кількості було вирішено на користь споживачів. За неякісні товари громадянам повернули 6 млн. грн., неналежним чином надані послуги ЖКГ – 9 млн. грн. Наразі основне завдання інспекції, за словами Сергія Орєхова, – «забезпечити баланс інтересів між державою, представниками бізнесу та споживачами». Цього, на його думку, можна досягти шляхом створення у регіонах за участю громадськості дієвих структур із захисту прав споживачів, а також розробки регіональних програм співпраці місцевої влади і громади.
Заступник голови облдержадміністрації Ігор Зварич акцентував на важливості проведення у літній період Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та іншими структурами перевірок дитячих закладів оздоровлення щодо якості використаних ними харчових продуктів. Йшлося також про сприяння роботі інспекції представників громадськості, в результаті чого в області зменшилася кількість звернень з питань порушення прав споживачів. За результатами наради підписано Меморандум про співпрацю.

Прес-служба голови ОДА

Поділитися: