В Коломийському районі відкрито Центр надання адміністративних послуг Коломийської райдержадміністрації

31.12.2013
В Коломийському районі відкрито Центр надання адміністративних послуг Коломийської райдержадміністрації

31 грудня 2013 року в Коломийському районі відбулися урочистості з нагоди відкриття Центру надання адміністративних послуг Коломийської райдержадміністрації.

На свято завітали голова Коломийської райдержадміністрації М.М.Негрич, голова районної ради Б.В.Болюк, заступник директора департаменту економіки облдержадміністрації С.Г.Шкунда. Благословив свято єпископ Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ Владика Василій Івасюк.

Голова Коломийської райдержадміністрації М.М.Негрич привітав присутніх та відзначив: «Центр надання адміністративних послуг Коломийської районної державної адміністрації створено з метою створення зручних і сприятливих умов під час отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади в Коломийському районі та відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги». Коломийський районний центр надання адміністративних послуг – це результат спільних зусиль обласної та районної влади, а також проекту Європейської комісії «Підвищення якості та ефективності надання адміністративних послуг населенню Івано-Франківської області через співпрацю громади і влади»».

Планується, що у ЦНАПі громадяни зможуть отримати 12 адміністративних послуг, в тому числі документів дозвільного характеру, у сферах: земельних відносин, будівництва і архітектури, розміщення зовнішньої реклами, відносин у сфері охорони навколишнього середовища; держпожежнагляду, санепідслужби, питань благоустрою, управління комунальним майном, звернення громадян тощо.

Практика надання адміністративних послуг в Україні засвідчує чимало проблем на шляху отримання таких послуг споживачами. Це, зокрема, і складність процедур надання таких послуг, коли людині для того, щоб отримати ту чи іншу послугу, необхідно відвідати цілу низку інстанцій, подати безліч документів, отримати різні погодження, висновки тощо; це територіальна розпорошеність адміністративних органів, тривалі строки надання багатьох адміністративних послуг; незручний та обмежений режим роботи адміністративних органів; нераціональне розташування таких органів; відсутність належної інформації, до кого людина має звернутись тощо. Інша справа, коли усі адміністративні послуги особа має можливість отримати у одному місці.

Центри надання адміністративних послуг – це важливий етап переходу до європейських стандартів взамоєвідносин чиновник – громадянин – принципово новий їх формат, який включає орієнований на громадян режим роботи; некабінетну систему обслуговування і, як наслідок, прозорість у роботі службовців, максимальну інформативність; неможливість вимагання адміністративними органами не передбачених законодавством документів; контроль за дотриманням встановлених строків; забезпечення надання супутніх послуг.

Поділитися: