
У рамках "Великого будівництва" до 2023 року планується відновити всі загальнодержавні траси – Тимошенко
За його словами, йдеться про більш як 20 тисяч кілометрів державних доріг, за які відповідає Укравтодор.
"Коли ми говорили про плани 2020 року, то на початку всі сміялися і казали: "Та що ви таке говорите? 4 тисячі кілометрів доріг? Та такого не буде!". А ми взяли і зробили. Цього року зробимо мінімум4,5 тисячі км, але хочемозробити і більше. Все залежить від фінансування, ми шукаємо шляхи для фінансування і кредитного, і іншого. Наша ціль – зробити всі загальнодержавні дороги (це траси, якими займається Укравтодор) до кінця 2023 року. Це більше 20 тисяч кілометрів доріг", - заявив Тимошенко.
Координатор "Великого будівництва" наголосив, що такої кількості державних доріг в Україні не робилося за всі роки Незалежності. І, як уже показує практика, дороги, відбудовані за президентською програмою "Велике будівництво", збереглися в ідеальному стані після зимового періоду.
"На прикладі траси Запоріжжя-Маріуполь, яку побудували ще в позаминулому році за 68 днів і про яку всі казали, що вона зійде зі снігом, можна подивитися, що станом на зараз з нею все гарно", - розповів Тимошенко.
Заступник голови ОП також зазначив, що більшість населення не відрізняє, який саме орган є відповідальним за кожну конкретну дорогу. Слід розуміти, наголосив він, що Укравтодор відповідає за дороги державного значення (траси між містами). Тим часом дороги всередині міст має розбудовувати місцева влада і відповідальними за це є мери, яких обирали.
Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомив, що у рамках "Великого будівництва" буде добудований Дарницький міст у Києві, який перебуває на балансі Укрзалізниці. Також заступник голови ОП звернувся до мера столиці Віталія Кличка передати на баланс Укравтодорунедобудований Подільсько-Воскресенський міст, адже Укравтодор здатний завершити цей столичний довгобуд за один будівельний сезон.