На навчання запрошують ветеранів та ветеранок, які планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Відкрито реєстрацію для участі у безкоштовній сертифікатній програмі «Урядування в умовах в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення».
Мета сертифікатної програми – сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:
- перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;
- які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.
Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми – 12 тижнів.
Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день.
Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв
Форма навчання – дистанційна.
Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.
Етапи конкурсного відбору на навчання:
- подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 01.03.2023р.,
- оголошення результатів конкурсного відбору – 10.03.2023р.
- початок навчання - 20.03.2023р.
Очікувані результати навчання:
Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.
Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:
- виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),
- роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо),
- самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
- загальний стаж роботи — не менше 2-х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);
- вільне володіння державною мовою;
- користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
- доброчесність, сумлінність;
- свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.
Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy
Проєкт «Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО «Школа врядування» на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів IREX, яку реалізує IREX за підтримки Державного департаменту США.
Залишилися запитання? Звертайтеся на адресу: SGov@ukr.net.