Чи обов’язково ходити до Пенсійного фонду, щоб оформити житлову субсидію?

22.10.2024

Ні! Доступна можливість подати документи онлайн, не виходячи з дому.

Це можна зробити через портал «Дія» (як саме – детально розповідали тут https://www.facebook.com/share/KdZsZMEYqAbMrDfh/?mibextid=WC7FNe) або через онлайн-кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoSubsidy) чи мобільний застосунок Пенсійного фонду України.

Якщо ви подаєте звернення через канали Пенсійного фонду, потрібно буде заздалегідь підготувати сканкопії документів, бо ви їх підвантажуватимете на одному з етапів формування заяви.

Алгоритм дій наступний:

  • заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ, натискаючи кнопку «Вхід» (https://portal.pfu.gov.ua/);
  • авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП, тобто вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обираємо розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
  • обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
  • додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  • натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
  • накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України

За ходом розгляду заяви можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» – «Статус звернення».

Поділитися: